www.jerke.be

zondag 31 januari 2010

48ste plaats in Kranjska Gora

Vandaag skiede ik op de Wereldbeker slalom de 48ste tijd op 6.38sec van de Italiaan Razzoli. Alhoewel de piste behoorlijk uitgesleten was en er hierdoor moeilijk bij lag, had ik zeker het potentieel om dichter te eindigen. Vooral op het onderste gedeelte vond ik geen ritme en verloor ik teveel tijd. Het positieve van vandaag was de spirit om elke fout te herstellen en door te willen gaan tot aan de finish. Met het zicht op de Olympische slalom van Vancouver waren zowel Schladming als Kranjska Gora zeer belangrijke ervaringen.
Morgen ski ik nog een FIS-slalom in Innichen (ITA), dan volgen nog enkele trainingsdagen in de regio Ramsau, een korte rustpauze thuis bij mijn familie en het vetrek naar Vancouver!
Sportieve groeten! Jerke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten