www.jerke.be

dinsdag 2 februari 2010

18de plaats in FIS-slalom van Innichen

Gisteren behaalde ik tijdens de FIS-slalom van Innichen een 18de plaats op 1.7 sec van de Italiaan Andreas Erschbamer, goed voor 25 FIS-punten (mijn 3de beste resultaat van dit seizoen). Deze wedstrijd was vooral bedoeld om na de reeks moeilijke wedstrijden weer een "makkelijkere" wedstrijd uit te kiezen en zo met een goed gevoel richting Vancouver te vertrekken. Vanuit startpositie 34 eindigde ik in de eerste run op de 17de plaats. In de tweede run wilde ik nogmaals mijn nummer halveren, maar dit lukte niet en ik moest zelfs een plaatsje achteruit. Al bij al toch geen slecht resultaat. Nu staan nog enkele trainingsdagen op het programma, waar we vooral wat materiaaltechnische zaken willen uitproberen. Tegen het weekend hoop ik eindelijk weer bij mijn familie te zijn om zo even uit te rusten vooraleer het echt ernst wordt!
sportieve groeten, Jerke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten