www.jerke.be

zaterdag 16 januari 2010

Belgen baas in Innerkrems!

De titel spreekt voor zich. De overwinningen op de Hongaarse kampioenschappen van 14-15/1 in Innerkrems bleven in Belgische handen. Zelf mocht ik jammer genoeg niet op het podium. Omwille van matige eerste runs moest ik tevreden nemen  met respectievelijk een 5de en 6de plaats. Met deze prestaties behaalde ik bovendien mijn beste FIS punten van de afgelopen 2 seizoenen (23 en 26ptn)!

De overwinningen gingen naar mijn collega's Kai Allaerts (die ook zijn beste punten ooit behaalde!) op de eerste dag en vervolgens naar Bart Mollin. Ook jonge broer Xan Allaerts skiede een zeer sterke prestatie. Belgen baas dus in Innerkrems!

De uitslagen kan je via deze links openen:
dag 1: http://www.fis-ski.com/uk/604/610.html?sector=AL&competitorid=63509&raceid=62034
dag 2: http://www.fis-ski.com/uk/604/610.html?sector=AL&competitorid=63509&raceid=62036

Vandaag heb ik een rustdag, vanmiddag vertrek ik naar Lenggries (GER) om daar morgen deel te nemen aan een FIS-slalom. Overmorgen begin ik aan het grote werk, met de Europacup in Kirchberg!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten