www.jerke.be

maandag 21 december 2009

Nog werk aan de winkel in GS...

Vandaag werd ik in de eerste reuzeslalom van Lech met de neus op de feiten gedrukt. Er is duidelijk nog werk aan de winkel in deze discipline. Technisch klopte mijn skistijl wel al redelijk goed, maar mijn timing, dynamiek en agressiviteit waren nog niet op elkaar afgestemd. In de 2de run maakte ik bovendien nog een flinke fout, waardoor ik bijna uit het parcours vloog en zo heel wat plaatsjes in het klassement verloor.

Alhoewel ik onmiddellijk na de race behoorlijk ontgoocheld was, is deze uitslag niet helemaal onverwacht. Samen met Christian hebben we tot nog toe de kaart van de slalom getrokken, op reuzeslalomgebied hebben we nog te weinig trainingsdagen op hoog niveau achter ons. Morgen probeer ik het opnieuw en hoop ik reeds op een betere timing en vooral een snellere tijd! groeten vanuit Lech!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten