www.jerke.be

zondag 27 december 2009

Aangekomen in Sörenberg


Allereerst wil ik aan alle bezoekers van mijn blog nog mijn beste kerstwensen overmaken! Zelf heb ik samen met Lotte en de jongens genoten van de drukke kerstdagen! Door deze drukte ben ik jullie nog een verslag van mijn 2de GS in Lech schuldig:

Zoals verhoopt klopte mijn timing en vooral snelheid al een pak beter tijdens deze 2de wedstrijd. Jammer genoeg was ik in de eerste run net 0.04sec te langzaam voor de top 30. Zo kreeg ik net geen maagdelijke piste in de 2de run voorgeschoteld, maar dankzij het voortreffelijke werk van de organisators van Lech was dit niet eens zo'n groot nadeel. Met het eindresultaat, 31ste plaats en 43 FIS-punten kon ik Lech met een tevreden gevoel achterlaten en van de kerst genieten.

Zoals gezegd ben ik naar jaarlijkse gewoonte weer aangekomen in Sörenberg. Met enkele Zwitserse Wereldbekertoppers is het startveld goed gevuld. Zelf mag ik morgen met nummer 35 van start gaan!

tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten