www.jerke.be

woensdag 16 december 2009

Eerste FIS wedstrijden in aantocht!

hallo iedereen,

de voorbije periode is weer voorbij gevlogen! Na mijn pauze thuis keerde ik begin december weer naar Oostenrijk om mijn voorbereiding verder te zetten. De sneeuwcondities op Reiteralm waren uitstekend en samen met Christian werkte ik aan mijn technische tekorten. Op mijn videopagina vind je hiervan het voorlopige resultaat: http://jerkevandenbogaertpics.blogspot.com.

Eind vorige week was ik opnieuw enkele dagen thuis. Het was fantastisch om weer echt bij Lotte, Lars en Robin te zijn, in plaats van ze via skype en webcam te volgen!  Mooie liedjes duren echter nooit lang (tenminste vanuit het standpunt van "papa Jerke") en sinds zondagnacht ben ik weer in Oostenrijk om mijn voorbereiding verder te zetten. (voor "skiër Jerke" begint dan het mooie liedje!)

De winter heeft ondertussen echt haar intrede gedaan; een pak verse sneeuw en ijzige temperaturen zorgden voor uitstekende trainingscondities. De afgelopen dagen profiteerden we hier van en trainden we steeds dubbele sessies. Morgen krijg ik hiervoor in return een dagje rust. Vrijdag volgt dan nog een korte trainingseenheid in aanwezigheid van een camerateam van Canvas, vooraleer de reis naar St. Moritz voor mijn eerste FIS-Slaloms van het seizoen volgt. Begin volgende week volgen nog 2 FIS-reuzeslaloms in Lech, waarna ik voor de kerstperiode weer naar huis rijd.

Ik hou jullie op de hoogte van mijn prestaties de komende dagen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten