www.jerke.be

woensdag 30 december 2009

2 x niet aan de finish in Sörenberg...

hallo iedereen,

jammer genoeg bracht Sörenberg me niet het verhoopte kerstgeschenk. Beide dagen skiede ik een matige 1ste run en nam ik in de 2de run teveel risico's met opgaves tot gevolg. Het was duidelijk dat de korte kerstonderbreking en de lange aanreis naar Sörenberg nog in de benen zaten. Toch ben ik tevreden aan deze wedstrijden te hebben deelgenomen, zodat ik mijn skigevoel weer verder kon ontwikkelen en testen in wedstrijdsituatie met het zicht op Vancouver!

Gisteravond ben ik weer thuis gekomen om samen met Lotte en de jongens de overgang van oud naar nieuw mee te maken! Op 1 januari reis ik weer naar de alpen om vanaf 2 januari aan een trainingsblok te beginnen in de regio van Schladming.

Ik wens iedereen alvast een geslaagd eindejaarsfeest en een voorspoedig 2010!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten