www.jerke.be

vrijdag 19 november 2010

2 x 13de plaats bij seizoensopening in Bjorli

Gisteren en vandaag stonden mijn eerste wedstrijden van het nieuwe seizoen op het programma. Met 2 maal een 13de plaats en net boven mijn huidige FIS-ranking mag ik me best tevreden voelen. Vooral vandaag in de 2de run skiede ik met de 6de tijd een mooi parcours! 

Morgen gaat de reeks verder met de eerste FIS-slalom van het seizoen. Ook daar ben ik benieuwd hoe ik zal presteren op mijn nieuwe Dynastar-skietjes! Aan het startnummer zal het alvast niet liggen, want met het nummer 5 zal ik kunnen genieten van een quasi maagdelijke piste. 

En voor zij die Bjorli niet kennen, heb ik vanochtend bij zo een kleine 20 graden onder het vriespunt enkele winterse beelden genomen...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten