www.jerke.be

dinsdag 17 november 2009

Terug op de sneeuw

De afgelopen 2 weken waren enorm intensief. Ieder die de ervaring van "ouder" te worden reeds heeft beleefd, zal het zich nog levendig kunnen herinneren... Samen met Lotte dag en nacht paraat staan voor de babies, weinig slaap en onregelmatig eten; ons leven stond volledig in het teken van de zorg voor Robin en Lars. Ze doen het fantastisch en hebben al wat gewicht toegenomen!

De topsporter in mij heeft tijdens deze periode echter afgezien, maar de trotse vader in mezelf koestert een prachtige ervaring. Nu zijn de rollen omgekeerd. Ik ben zondagavond voor 10 dagen richting Oostenrijk vertrokken. Gisterenmiddag ben ik aangekomen en vandaag de eerste dag terug op de pistes. De moderne communicatiemiddelen maken het mogelijk om tussen het skiĆ«n door zo dicht mogelijk bij mijn familie te zijn, zodat de trotse vader niet teveel moet afzien... Ik laat deze blog nu dus voor wat hij is en log in op skype. groeten vanuit Ramsau!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten