www.jerke.be

woensdag 14 oktober 2009

Eerste sneeuwvlokjes

Hallo iedereen!

Nu enkel nog de die-hards in zomerkledij rondlopen, zo goed als alle centrale verwarmingen opgestart zijn en in de alpen de eerste sneeuwvlokjes gevallen zijn, staat het definitief vast: de winter is in aantocht.
Menig zonneklopper verheugt zich hier niet echt op, maar ik als fervent wintersporter kijk al geruime tijd uit naar de start van mijn winter.

Reeds enkele malen moest ik mijn vertrek naar de Oostenrijkse gletsjers uitstellen omwille van het te warme weer en de hiermee gepaard gaande matige tot slechte ski-omstandigheden. Maar nu is het eindelijk zover! Dit weekend vertrek ik naar de Oostenrijkse Dachstein-gletsjer, waar ik me samen met mijn trainer Christian Perner verder zal voorbereiden op het grootste evenement uit mijn carriere: de Olympische Spelen in februari 2010...

Via deze site wil ik mijn familie, vrienden en supporters op de hoogte houden van mijn weg naar het Canadese Vancouver. Ik hoop dat dit webadres dus snel zijn weg zal vinden en jullie regelmatig in te lichten met nieuwe berichtjes en foto's.

tot binnenkort!
Jerke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten