www.jerke.be

zondag 25 oktober 2009

Te gast in het Trainingscentrum van de Nederlandse skivereniging

Na een eerste geslaagde trainingsweek op de gletsjer van Dachstein, mocht ik gisteren aanwezig zijn bij de opening van het trainingscentrum van de Nederlandse skivereniging in Piesendorf. Dit centrum is gelegen in een voormalig hotel en biedt naast een vaste stek in de buurt van verschillende skicentra, zoals de gletsjer van Kaprun, alle mogelijkheden om de skisport zo professioneel mogelijk te bedrijven. Een grote fitness- en krachtruimte, alle faciliteiten voor materiaalonderhoud en een heuse stille ruimte die voorbehouden is voor het maken van schoolwerk. 

Dankzij mijn samenwerking met de Nederlandse skivereniging en coach Harald De Man tijdens de voorbije seizoenen ben ik 2 dagen te gast in dit "nieuwe" centrum en skie(de) vandaag en morgen mee met mijn oude trainingsgroep op de gletsjer van Kaprun (filmpje komt binnenkort online). Morgen na de training reis ik opnieuw af naar Ramsau om daar met mijn nieuwe coach Christian verder te gaan met reuzeslalomtraining op de Dachsteingletsjer...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten