www.jerke.be

maandag 19 oktober 2009

Eindelijk weer op de sneeuw!!!


Sneeuw... Eindelijk weer op de sneeuw!!! Na een veel te warme herfst is het weer eindelijk en zeer plots omgeslagen. Gisteren ben ik aangekomen in Ramsau am Dachstein en heb het met mijn ogen mogen zien. Overal ligt een dikke laag sneeuw en sommige skigebieden hier in de provincie Steiermark deden het voorbije weekend reeds uitzonderlijk enkele skipistes open!



Onder een staalblauwe hemel en met 40cm verse sneeuw was het een fantastische eerste skidag. De techniek waar ik 2 maanden geleden tijdens de zomer met mijn trainer Christian aan werkte, kon ik onmiddellijk weer oppikken. Hopelijk kunnen het weer en de sneeuwcondities nog even zo blijven zodat we optimaal kunnen trainen!

vele groeten vanuit een zeer winters Oostenrijk!

1 opmerking: