www.jerke.be

maandag 22 november 2010

geen topresultaten bij eerste slalomwedstrijden

Het voorbije weekend stonden mijn eerste slalom-competities in Bjorli op het programma. Voor mij een belangrijke test om te kijken of ik al in goede vorm ben of dat er nog werk aan de winkel is. Ik behaalde een 10de en een 12de plaats, maar skiede punten die van een vergelijkbaar niveau  waren dan tijdens mijn start van het vorige seizoen. Dit was een kleine ontgoocheling, want ik dacht reeds op mijn Olympische niveau te zijn. 

Uiteraard is dit niet erg, het seizoen is nog maar net begonnen en deze eerste test verstrekte me heel wat informatie over mijn nieuwe materiaal, mijn zwaktes en mijn sterktes. Hiermee ga ik de komende dagen opnieuw aan de slag en ik hoop tegen de EC-wedstrijden in Are begin december reeds een goede stap voorwaarts te zetten. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten